» Home » Pomoc » Pytania i Odpowiedzi

Pytania i Odpowiedzi

 
1. Czy można wykonać fototapetę/plakat/obraz z własnego zdjęcia?
Tak, jeśli tylko zdjęcie spełnia odpowiednie wymagania techniczne. W celu sprawdzenia prosimy przysłać zdjęcie na adres sklep@nextwall.pl określając wymiary i rodzaj produktu.

2. Czy jest możliwość korekty zdjęcia, retuszu, fotomontażu?
W większości przypadków jest taka możliwość. W tym celu należy skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy ze strony z wybranym zdjęciem – dzięki temu wraz z formularzem otrzymamy zdjęcie którego dotyczy zapytanie. Można też przysłać wiadomość e-mail z linkiem do wybranego zdjęcia i opisać czego ma dotyczyć modyfikacja.

3. Czy zdjęcie na wydruku będzie wyglądało tak samo jak na ekranie?
Nasze maszyny i komputery graficzne są odpowiednio skalibrowane tak aby jak najlepiej odwzorować kolory na zdjęciu - dzięki temu nasze wydruki mają bardzo żywe kolory o odpowiednim kontraście i głębi. Mimo to zdjęcia na wydruku mogą się różnić od zdjęcia wyświetlanego na monitorze, ze względu na m.in. różne rodzaje wyświetlaczy komputerowych, różne ustawienia monitora, różne właściwości materiałów na których wykonuje się wydruki.

4. Co to są marginesy i w jakim celu się je stosuje?
Margines jest to biały materiał dookoła właściwego obrazu, który należy obciąć przed montażem. Zalecamy pozostawienie fabrycznego marginesu na czas transportu, w celu ochrony krawędzi fototapety w przesyłce. Na życzenie i odpowiedzialność klienta można usunąć marginesy, w tym celu prosimy o zaznaczenie opcji docinanie krawędzi na stronie produktu, przed dodaniem go do koszyka.

5. W jaki sposób fototapety są dzielone na części?
Standardowo fototapety o szerokości powyżej 135 cm są dzielone na pionowe części. Na życzenie mogą być podzielone na panele ok. 66 cm co ułatwia klejenie. W miejscu łączenia wykonujemy zakładkę o szerokości 2cm w celu ułatwienia spasowania kolejnych części fototapety. Istnieje możliwość uzgodnienia innego podziału niż opisane powyżej - w takim przypadku klient oświadcza, że jest świadomy możliwych trudności wynikłych ze zmiany domyślnych cech produktu.

6. Jaki jest maksymalny rozmiar fototapety?
Nie ma produkcyjnego ograniczenia co do maksymalnej wielkości fototapety. Jedynym ograniczeniem jest jakość zdjęcia, dlatego dla każdego zdjęcia w naszej galerii obliczone są maksymalne wymiary gwarantujące wysoką jakość obrazu na fototapecie. Maksymalne zalecane wymiary wyświetlane są obok pól szerokość i wysokość na stronie produktu.
W przypadku niektórych obrazów naszej galerii nie ma maksymalnych wymiarów, co oznacza że dany obraz można wykonać w dowolnym rozmiarze bez straty ostrości ponieważ jest wykonany techniką wektorową. Standardowo nie ma możliwości zakupu większej fototapety niż podane wymiary maksymalne dla danego zdjęcia - jest to możliwe dopiero po konsultacji z nami. Ograniczenia maksymalnych wymiarów mają na celu zachowanie najwyższej jakości produktów i w konsekwencji zadowolenia z zakupionego u nas produktu.

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Obecnie większość zamówień złożonych i opłaconych do godziny 16.00 wysyłamy następnego dnia roboczego. Maksymalny czas realizacji wynosi 5 dni roboczych. Jest to czas od momentu otrzymania wpłaty (w przypadku płatności przelewem) lub od momentu potwierdzenia przez nas przyjęcia zamówienia, do wysłania przesyłki. W szczególnych przypadkach, zwłaszcza spowodowanych przyczynami niezależnymi, czas ten może się wydłużyć za co nie ponosimy odpowiedzialności.

8. Czy można zapłacić przy odbiorze przesyłki?
Dla naszych klientów oferujemy możliwość płatności za pobraniem. W takim wypadku po złożeniu zamówienia i otrzymaniu e-maila potwierdzającego zamówienie prosimy go ponownie do nas odesłać. Koszt przesyłki kurierskiej wysyłanej za pobraniem to 30 zł brutto.

9. Na co zwrócić uwagę przy odbiorze przesyłki?
Prosimy przed podpisaniem odbioru przesyłki dokładnie obejrzeć opakowanie produktu pod kątem wszelkich uszkodzeń, przemoczenia, przetarć, zagięć czy naruszenia taśmy zabezpieczającej. Jeśli paczka jest uszkodzona, patrz pkt. 10

10. Co należy zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?
Jeśli zobaczysz wyraźne oznaki uszkodzenia przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody, oraz odmówić przyjęcia przesyłki z powodu uszkodzenia. Takie postępowanie jest podstawą uznania reklamacji. Pamiętaj, że potwierdzenie odbioru przesyłki poprzez Twój podpis, oznacza że akceptujesz stan przesyłki i w takim przypadku reklamacja uszkodzenia powstałego przy transporcie nie może zostać uznana. Jeśli towar okaże się uszkodzony w transporcie i powyższe warunki będą spełnione, wykonamy i wyślemy go ponownie.

11. Jak wyciągnąć fototapetę z tuby?
Po zdjęciu taśmy zabezpieczającej z jednej strony, należy delikatnie zwinąć fototapetę wewnątrz tuby chwytając za końcówkę w środku rulonu, tak aby zmniejszył on swoją średnicę i fototapeta nie stawiała żadnego oporu podczas wyciągania. Następnie można wysunąć rulon z opakowania. W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt - chętnie udzielimy instrukcji.

12. Czy można zwrócić produkt jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?
Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę nie jest możliwe w przypadku zakupu towarów o właściwościach określonych przez Nabywcę w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Patrz „Reklamacje i zwroty”

13. Co to jest obraz wektorowy?
Jest to grafika wykonana komputerowo, której podstawowymi elementami składowymi nie są piksele a figury geometryczne. Dzięki temu możliwe jest skalowanie do dowolnego wymiaru bez widocznych "kwadratów". Grafiki wektorowe imitujące zdjęcia cechują się zazwyczaj mniejszą ilością szczegółów widocznych w powiększeniu, niż zwykłe zdjęcia.